wtorek, 3 grudnia 2013



Siemanko! To znów ja wasza TymbarkLPSTV ! Ostatnio nwm dlaczego, ale zapomniałam o tym blogu i nie opublikowałam nic. Teraz będę się bardziej starała. Dziś napisze wam o moich wymarzonych lps i ich zestawach. Myślę, że większość z was chciałaby mieć te zestawy więc specjalnie tylko na moim blogu ich numery i nazwy żebyście mogły ich sobie poszukać w necie. więc oto pierwszy z nich:
wow 20 LPS!!!! Ekstra! A w tym jeszcze kot szorthair ! Jest to zestaw  Littlest Pet Shop - Zestaw 20 figurek + akcesoria 24949
Poprostu cudo!!!!!!! <3
Idźmy dalej. Oto kolejny zestaw. Ten jest jeszcze lepszy a dodatkowo kot szorthair, jamnik i spaniel!Nie wiedziałam, że one w 3 mogą być w jednym zestawie!!!!!Niestety nie wiem jak się ren zestaw nazywa XC.
NWM czy kiedyś znajdę lepszy. Następny
 
Wiele osób chce mieć ten zestaw, ale mnie nie zachwyca aż tak
-shitsu- ohyda, ohyda i jeszcze raz ohyda
-papużka- śliczna rainbow!!!
-żółw- taki se
-pingwin-boski!!!
-foka- mam podobną
-tygrys- dziwne oczy ale, ogólnie ok
-zebra- pół na pół
-miś-brzydki
-husky- sweet!
-panda-yyyy.....
-owieczka-ładna
-pies nie wiem jaki-fuuu...
-kotek szorthair- boski <3
-motyl-ładny, ale wygląda jakby miał zdrapany lakier
-zajączek?
Niedługo następna część, bo nie mam czasu. Będziemy omawiać gry planszowe. pa!!

1 komentarz:

  1. kiedyś fuu, teraz marzenie każdego, a sprzedają takie po 1-2 tysiące :(

    OdpowiedzUsuń